Kontakt

FORMULARZ KONTAKTOWY

Masz pytania? Problemy techniczne? Napisz do nas

Jeśli potrzebujesz bezpośredniego kontaktu

Daniel Kubach Lewa ręka Botmana. Odpowiedzialny za sprawy operacyjne.
Krystian Kubach Prawa ręka Botmana. Odpowiedzialny za pomoc w zdobywaniu klientów.

Masz jakieś pytania? Chciałbyś porozmawiać?

Umów się na niezobowiązujące spotkanie z doradcą. Porozmawiamy, czy rozwiązanie sprawdzi się u Ciebie.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  • Kupiłem bota i co teraz?

    Teraz mamy dwa dni na to, by uruchomić za Ciebie bota. W ciągu tych dwóch dni ktoś z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą i umówimy szkolenie, na którym nauczymy Cię, jak samemu ustawiać bota. W międzyczasie możesz przygotować, dla ułatwienia swojej pracy najważniejsze elementy kampanii, tj. m.in. ustalenie grupy docelowej, treści wiadomości, cel kampanii, itp.

  • Czym jest kampania?

    Bot pozwala Ci na ustawienie automatycznego wysyłania zaproszeń, wiadomości i tworzenia wydarzeń na LinkedIn. Kampania natomiast to szereg tych wszystkich działań, które po ustawieniu w panelu bota, mają pomóc Ci w osiągnięciu założonego celu.

  • Czym jest grupa docelowa?

    Aby kampania działała, musi być skierowana do konkretnej grupy odbiorców. Przed ustawieniem bota, zastanów się, do kogo chcesz kierować swoje treści. W tym celu pomoże Ci zdefiniowanie swojej grupy docelowej. Pomyśl, kto może być zainteresowany Twoim produktem. Następnie oszacuj ich wiek, płeć, lokalizację, stanowisko, firmę.

  • Czym jest cel kampanii?

    Aby kampania odniosła właściwe rezultaty, należy wyznaczyć jej cel. Zastanów się, co dokładnie chcesz osiągnąć, rozpisz ścieżkę działań, które przybliżą Cię do osiągnięcia tego celu.

    Przykład:
    Cel: 100 osób na wydarzeniu online.

    Szacunkowo na wydarzeniu pojawia się 10% osób, więc trzeba doprowadzić do tego, żeby zapisało się 1000 osób, dlatego należy zaprosić 10 000 osób.

    Ścieżka działania:
    Krok 1: Utwórz wydarzenie.
    Krok 2: Zaproś na nie 10 000 osób, z uwzględnieniem Twojej grupy docelowej.
    Krok 3: Ustaw wiadomość przypominającą o wydarzeniu (Follow up).
    Krok 4: Przygotuj materiały/prezentację do wydarzenia.
    Krok 5: Przeprowadź wydarzenie.
    Krok 6: Wyślij kolejną wiadomość (follow up) do uczestników wydarzenia, z podziękowaniem za udział i podsumowaniem. Zawrzyj w niej ofertę swojego produktu ograniczoną czasowo.
    Krok 7: Na następny dzień przygotuj kolejną wiadomość (follow up), z treścią przypominającą o Twoim produkcie i kontaktem do Ciebie.

  • Czym jest Sales Navigator?

    Jest to płatna, rozszerzona wersja LinkedIn, dzięki której poprzez kilka kliknięć możesz znaleźć wszystkie profile osób na LinkedIn, z konkretnej grupy docelowej, (np.: Znajdziesz właścicieli firm z Dolnego Śląska) i zobaczysz, ile potencjalnych kontaktów możesz nawiązać.

  • Czy muszę posiadać Sales Navigator?

    Nie, subskrypcja Sales Navigatora nie jest niezbędna do prawidłowego działania BOTMANA.

  • Jak zalogować się do konta Botman?

    Po zakupie bota nasz zespół w ciągu 48 h utworzy dla Ciebie konto na platformie, dzięki któremu będziesz mógł samodzielnie ustawiać kampanie i zarządzać botem. Dostępy do konta otrzymasz od nas podczas indywidualnego szkolenia. Po zakupie bota ktoś z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą i ustali dogodny termin szkolenia.
    Jeżeli już posiadasz dostępy i jesteś po szkoleniu, należy zalogować się swoimi danymi, które otrzymałeś od nas pod linkiem:
    Panel – https://panel.lnkd-automation.pl
    Smart chat – https://chat.lnkd-automation.pl

  • Czym jest Smart Chat?

    Smart Chat to miejsce, w którym pojawiają się wiadomości. Za pomocą SmartChat możesz również ustawić promocję wydarzeń, promocję postów oraz kontrolować aktywność Twoich botów. Więcej o konfiguracji Smart Chat znajdziesz w zakładce Baza Wiedzy, po zalogowaniu na swoje konto w panelu (pytanie nr 83).

  • Czym jest Panel?

    Panel to miejsce, w którym ustawia się wszystkie elementy kampanii, tj.: treści wiadomości, grupę docelową, zaproszenia i ich ilość.