Kontakt
FORMULARZ KONTAKTOWY
Masz pytania? Problemy techniczne? Napisz do nas
Jeśli potrzebujesz bezpośredniego kontaktu


Masz jakieś pytania? Chciałbyś porozmawiać?
Umów się na niezobowiązujące spotkanie z doradcą. Porozmawiamy, czy rozwiązanie sprawdzi się u Ciebie.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
-
Kupiłem bota i co teraz?
Teraz mamy dwa dni na to, by uruchomić za Ciebie bota. W ciągu tych dwóch dni ktoś z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą i umówimy szkolenie, na którym nauczymy Cię, jak samemu ustawiać bota. W międzyczasie możesz przygotować, dla ułatwienia swojej pracy najważniejsze elementy kampanii, tj. m.in. ustalenie grupy docelowej, treści wiadomości, cel kampanii, itp.
-
Czym jest kampania?
Bot pozwala Ci na ustawienie automatycznego wysyłania zaproszeń, wiadomości i tworzenia wydarzeń na LinkedIn. Kampania natomiast to szereg tych wszystkich działań, które po ustawieniu w panelu bota, mają pomóc Ci w osiągnięciu założonego celu.
-
Czym jest grupa docelowa?
Aby kampania działała, musi być skierowana do konkretnej grupy odbiorców. Przed ustawieniem bota, zastanów się, do kogo chcesz kierować swoje treści. W tym celu pomoże Ci zdefiniowanie swojej grupy docelowej. Pomyśl, kto może być zainteresowany Twoim produktem. Następnie oszacuj ich wiek, płeć, lokalizację, stanowisko, firmę.
-
Czym jest cel kampanii?
Aby kampania odniosła właściwe rezultaty, należy wyznaczyć jej cel. Zastanów się, co dokładnie chcesz osiągnąć, rozpisz ścieżkę działań, które przybliżą Cię do osiągnięcia tego celu.
Przykład:
Cel: 100 osób na wydarzeniu online.Szacunkowo na wydarzeniu pojawia się 10% osób, więc trzeba doprowadzić do tego, żeby zapisało się 1000 osób, dlatego należy zaprosić 10 000 osób.
Ścieżka działania:
Krok 1: Utwórz wydarzenie.
Krok 2: Zaproś na nie 10 000 osób, z uwzględnieniem Twojej grupy docelowej.
Krok 3: Ustaw wiadomość przypominającą o wydarzeniu (Follow up).
Krok 4: Przygotuj materiały/prezentację do wydarzenia.
Krok 5: Przeprowadź wydarzenie.
Krok 6: Wyślij kolejną wiadomość (follow up) do uczestników wydarzenia, z podziękowaniem za udział i podsumowaniem. Zawrzyj w niej ofertę swojego produktu ograniczoną czasowo.
Krok 7: Na następny dzień przygotuj kolejną wiadomość (follow up), z treścią przypominającą o Twoim produkcie i kontaktem do Ciebie. -
Czym jest Sales Navigator?
Jest to płatna, rozszerzona wersja LinkedIn, dzięki której poprzez kilka kliknięć możesz znaleźć wszystkie profile osób na LinkedIn, z konkretnej grupy docelowej, (np.: Znajdziesz właścicieli firm z Dolnego Śląska) i zobaczysz, ile potencjalnych kontaktów możesz nawiązać.
-
Czy muszę posiadać Sales Navigator?
Nie, subskrypcja Sales Navigatora nie jest niezbędna do prawidłowego działania BOTMANA.
-
Jak zalogować się do konta Botman?
Po zakupie bota nasz zespół w ciągu 48 h utworzy dla Ciebie konto na platformie, dzięki któremu będziesz mógł samodzielnie ustawiać kampanie i zarządzać botem. Dostępy do konta otrzymasz od nas podczas indywidualnego szkolenia. Po zakupie bota ktoś z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą i ustali dogodny termin szkolenia.
Jeżeli już posiadasz dostępy i jesteś po szkoleniu, należy zalogować się swoimi danymi, które otrzymałeś od nas pod linkiem:
Panel – https://panel.lnkd-automation.pl
Smart chat – https://chat.lnkd-automation.pl -
Czym jest Smart Chat?
Smart Chat to miejsce, w którym pojawiają się wiadomości. Za pomocą SmartChat możesz również ustawić promocję wydarzeń, promocję postów oraz kontrolować aktywność Twoich botów. Więcej o konfiguracji Smart Chat znajdziesz w zakładce Baza Wiedzy, po zalogowaniu na swoje konto w panelu (pytanie nr 83).
-
Czym jest Panel?
Panel to miejsce, w którym ustawia się wszystkie elementy kampanii, tj.: treści wiadomości, grupę docelową, zaproszenia i ich ilość.